Az én gyerekem

Mit tehetsz szülőként a gyerekedért? Erről van itt szó...

Címkék

Szereted a gyereked?
Félted nehogy elkezdjen drogozni?
Most kaphatsz 7 tanácsot, amik megkönnyíthetik életed!
(emailben küldjük)
Keresztneved:
Email címed:
Bizt. kód:

Rendrakás

2008.05.08. 17:40 - Aggódó

Címkék: gyerek drog rend

Felvetődött a kérdés, hogy nekem biztos fent van a napellenző, és az így kialakult csőlátásom miatt csak hajtom a magamét. Azaz fúj drogok, aki drogozik az hülye, a kábítós az nem ember meg hasonlók...

Távol álljon tőlem az ilyen mértékű elítélés.
Csinálják, az ő dolguk.

De!

Nem szeretném ha az én gyerekem csinálná, még ésszel sem!

Nagyon egyszerű okból: kell nekem a baj, a plusz aggódás, stb?

Nem!

Ez a blog leginkább azoknak készül akik hasonló véleményen vannak ezzel a kérdéssel kapcsolatban. Persze nem jelenti azt, hogy másokat meg elüldözünk innen.

Írj, mert a te véleményed is számít!

· 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://azengyerekem.blog.hu/api/trackback/id/tr40460182

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blackanemone 2008.05.29. 22:32:01

Kedves aggódó szülő! Azon már elgondolkodott, hogy a gyereke nem egy állat, amit ketrecbe zárva vagy pórázon lehet tartani? Minden lépését nem tudja felügyelni. Szerintem a baj, a plusz aggódás már akkor elkezdődött, amikor megszületett az a gyerkőc. Akinek valószínű olyan korlátok közé szorított élete lesz,/van mint nekem, és aki - kíváncsisága miatt és, mert meg akarja majd ízlelni a tiltott gyümölcsöket - ugyanúgy bele fog mászni a szarba, mint én. És mint még nagyon sokan. 18 éves koráig mindenki felügyelhető egy bizonyos szinten, pláne, ha nem engedik sehová. Ha utána esetleg elszabadul a pokol, ne várjon csodát.


süti beállítások módosítása